Faceți căutări pe acest blog

duminică, 21 octombrie 2018

De Duminică



       E duminică astăzi.
Vroiam să iau o pauză  astăzi, dar m-am răzgândit, cred că este mult mai important să explic puţin cele cinci texte postate anterior.

       Este simplu.
Fiecare familie trece prin momente de criză. Aceste momente pot fi de foarte multe feluri manifestându-se prin boli, accidente separări sau uneori chiar decese.
 În aceste momente tot ce contează este modul în care ne echilibrăm, modul în care găsim forța interioară de a merge mai departe.

        Aceste cinci texte anterioare refac cursul vieții mele prin cele mai dificile situații,  într-adevăr aveam motive puternice de a mă ridica ,de a găsi forța necesară pentru a continua, dar și pentru a crede în mine- familia mea, copilașii mei dragi. Un rol important îl are și credința desigur dar credința sinceră în Dumnezeu ,sau  într-o forță superioară care ne întărește și ne ajută doar să-i cerem ajutorul.

       Cam acesta a fost și motivul pentru care am decis să încerc să călătoresc cât mai mult posibil deși după cum vă puteți imagina nu este ușor nici din motive financiare dar nici din alte motive (deplasările cu autocarul în situația mea sunt cam imposibile, cu trenul cam tot la fel).

Vom vedea ce uși vor deschide Universul.


Revin! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu