Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 17 octombrie 2018

Aripi frânte




       In urma cu șapte ani într-o zi frumoasa de octombrie ceva sau cineva a hotărât sa potolească viata mea, speranțe si vise au fost zdrobite dar sa va povestesc ...

       Eram în gradina familiei adunam recolte si înmagazinam nutreț pentru animale (ca asa e romanul gospodar).
Pentru ca venisem de curând din străinătate cumpărasem o bucata de teren și câteva bovine pentru a pune pe picioare o mica ferma .Deși asistenta medicala nu găseam un post pentru a ma angaja fără "pile și intervenții", iar ferma era singura posibilitate de a obține un venit suplimentar pe lângă salariul soțului meu.

 In acea zi după cum am mai spus aduceam fan de pe camp acasă cu ajutorul unei căruțe proprietatea vecinului( bineînțeles lucrau soțul meu și vecinul ).

        Aproape de sfârșitul muncii unul din cai se sperie, iar eu nu apuc sa ma feresc. Rezultatul un stupid accident din care eu rămân cu o coloana vertebrala traumatizata- nici în ziua de astăzi nu știu exact ce am defapt deoarece la câți medici neurologi am fost niciunul nu punea același diagnostic precum   cel dinainte.

         Astfel rezulta: un soț cu o soție paralizata și patru copilași dintre care cel mai mic de doar un an.


Timpul trece, rănile se vindeca, viata trece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu